poniedziałek, 20 października 2014

Dziękuję za Wasze recenzje!

Pisząc ebooka opartego na własnych doświadczeniach miałam nadzieję, że okaże się pomocny, a przede wszystkim inspirujący dla osób, które czują potrzebę wyrwania się z codziennego chaosu i przejęcia kontroli nad swoim życiem.
Jako debiutantka nie zdawałam sobie sprawy, jak ważne dla mnie okaże się Wasze zainteresowanie i odzew. Z własnego doświadczenia wiem, że nie jest łatwo znaleźć czas i zmobilizować się do napisania kilku zdań opinii na temat przeczytanej książki.
Tym bardziej jestem wdzięczna za Wasze recenzje, które pojawiły się na stronach księgarni internetowych. I to jakie! Piszecie, że ebook zmotywował Was do natychmiastowego działania. Prawda jest taka, że to Wasze ciepłe opinie motywują mnie do dalszej pracy! Dziękuję :-)

6 komentarzy:

  1. Fajnie napisana książka. Czasem wydawało mi się, że oglądam film :) Opisane sceny po prostu miałam przed oczami! Dziękuję i proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, dziękuję za miłe słowa. Niektóre sceny przydarzają się wielu osobom :)

      Usuń
  2. A kiedy kolejna książka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie pozbyłam się pół tony czasopism z biurka i półek! Zabierałam się do tego jakieś 2 lata :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angela, właśnie takie informacje nakręcają mnie do pisania i dzielenia się doświadczeniami i... energią :)

      Usuń

Jeśli chcesz się podpisać tylko imieniem lub nickiem - wybierz
Komentarz jako: Nazwa/adres URL
Możesz wpisać tylko nazwę (np. imię)